Emida Ruda Śląska (salon sprzedaży)

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • dziki_83
    Classic
    • 2012
    • 10

    Emida Ruda Śląska (salon sprzedaży)

    Polak potrafi ....
  • leonn
    RS
    • 2011
    • 2726
    • BSE 1.6 MPI 102 KM

    #2
    Emida Ruda Śląska (salon sprzedaży)

    Polecam
    Jako sprzedawcę polecam Pan Pawła Pytla, który mnie prowadził, z kierownikiem działu sprzedaży Panem Tomaszem Nowakiem też miałeł do czynienia, jak i z innymi sprzedawcami w tym salonie.
    Ogólnie moje wrażenia z kontaków z tym salonem są B.Dobre
    Dodam że jestem trudnym klientem, (wymagającym) !
    Mimo wszstko dali rade.
    Zobaczymy co będzie w dalszej współpracy. Sam jestem ciekaw.

    Komentarz

    • cisza
      Drive
      • 2011
      • 83

      #3
      poczekaj z zachwytami do pierwszego kontaktu z serwisem nie piszę, że będzie źle, ale może być inaczej

      ps. piszemy "klientem" :diabelski_usmiech
      pozdrawiam,
      cisza
      | (offline) Octavia VIN checker + ETKA code generator
      | Pomocnik kodera VCDS

      Komentarz

      • pandzik
        RS
        • 2011
        • 2254
        • Seat

        #4
        A ja nie jestem trudnym "klijętem" jeno zwykłym szaraczkiem, który chciałby być obsłużony wg europejskich wzorców. Tylko tyle i aż tyle. Niestety nie udało im się.

        W salonie na jakiekolwiek informacje czekałem dwukrotnie po ok 7 dni (po jeździe próbnej!). Mieli szkolenia ( brak słów).
        W serwisie zaś, z niewielką usterką, "woziłem sie" trzykrotnie. Kilkanaście tel. , oczekiwanie na jednego, potem drugiego pracownika (jeno ci sie ponoć orientowali), "próba zbycia", jakieś dziwne pretensje (jakbym to ja był gwarantem), sporo nerwów na miejscu, a naprawa trwała ok 10min.

        Komentarz

        • leonn
          RS
          • 2011
          • 2726
          • BSE 1.6 MPI 102 KM

          #5
          Pomijam wku__jącą wszystkich sytuację jaka jest dzisiaj wszędzie z Tourami. Oceniłem trafność zmiany mojego zamówienia Toura na Family + , zaproponowaną cenę, oraz realizacje nowego zmówienia.
          Nigdy nikogo nie chwalę bez powodu.

          Zamieszczone przez cisza
          poczekaj z zachwytami do pierwszego kontaktu z serwisem nie piszę, że będzie źle, ale może być inaczej
          W tytule nie bez powodu napisałem „ Salon Sprzedaży” bo o tym mogę coś powiedzieć. W piątek jadę na pierwszy przegląd. Jak service da ciała to zawsze mam wybór pojechać do Krakowa.

          A ja nie jestem trudnym "klijętem" jeno zwykłym szaraczkiem, który chciałby być obsłużony wg europejskich wzorców. Tylko tyle i aż tyle. Niestety nie udało im się.

          W salonie na jakiekolwiek informacje czekałem dwukrotnie po ok 7 dni (po jeździe próbnej!). Mieli szkolenia ( brak słów).
          W serwisie zaś, z niewielką usterką, "woziłem sie" trzykrotnie. Kilkanaście tel. , oczekiwanie na jednego, potem drugiego pracownika (jeno ci sie ponoć orientowali), "próba zbycia", jakieś dziwne pretensje (jakbym to ja był gwarantem), sporo nerwów na miejscu, a naprawa trwała ok 10min.
          _________________
          A jakie są wzorce europejskie? :?: Bo ja byłem na paru servisach w różnych krajach europy i nie jestem zachwycony ich pracą, może dlatego że jestem trudnym klientem. :twisted: Jak nie spełnią "europejskich wzorców " to o tym napiszę. ku przestrodze innych.
          Fakt że przez trzy miesiące nie dzwonią, dwa razy dzennie , emaili też, codziennie nie ślą, żeby poinformować że nic jeszcze nie wiadomo o aucie. Ale jak autko fabryka wyprodukowała to 14 dni i miałem je w rękach, no i w tedy telefon za telefonem, żeby wszystko dograć.

          Napisałem "Zobaczymy co będzie w dalszej współpracy. Sam jestem ciekaw." Na myśli miałem właśnie Service.

          Komentarz

          Pracuję...